Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu
A tökéletesség fogalma sokak szerint nem is létezik, de az biztos, hogy ha a testről vagy az arcról van szó, akkor bizonyos arányokat látnak szépnek az emberek, egyszerűen azért, mert azt találják harmonikusnak. A Kenti Egyetem tudósai ugyanis hosszas vizsgálódások során kiderítették, hogy milyen női arcot tartanak a legvonzóbbnak a férfiak. A legapróbb vonásokra odafigyelve kérdezték őket, aztán pedig összesítették az eredményt, ami valószínűleg sokak számára meglepő lesz. Kiderült például, hogy nem a kék szem a nyerő, és az is, hogy a nők szemöldökének formája, sőt, még az orruk és az álluk alakja is számít. - A mandula alakú, barna szemek a legcsábítóbbak ( lásd.: Mila Kunis ) - A telt ajkakat tartják a legvonzóbbnak ( lásd .: Rosie Huntington ) - Ha szemöldökről van szó, egyértelműen a magasan íveltre szavaztak ( lásd.: Palvin Barbi ) - A szépen ívelt, nem túl hegyes állvonal is a tökéletes nő arcának jellemzője ( lásd.: Lily Collins ) - Az arcformák közül pedig a szív alakút tartották a legszebbnek ( lásd.: Reese Witherspoo ) - A hajszínben pedig a sötétbarna győzött ( lásd.: Eva Longoria ) Íme a kutatók által a pasik véleménye alapján megalkotott tökéletes arc : Megjegyzés : A képen szereplő arc egyébként állítólag az Oscar-díjas amerikai színésznőre, Jennifer Lawrence-re hasonlít a legjobban...
Sierra Carter a lánya rajzórája után kapott hívást a tanárnőtől és rögtön a szívéhez kapott, amikor megtudta, miért keresi. A tanárnő elmondása szerint egy kisfiú ment oda hozzá az órán és hívta fel rá a figyelmet, hogy a kislány egy rózsaszín kismalacot rajzolt, aminek egy hatalmas férfi nemiszervet is készített. Az édesanya számára ez egy teljes képtelenség, a lánya is tagadta ezt neki. De a rajztanár ragaszkodott hozzá, hogy behívja az igazgatóhelyettest, és "elkobozza" a "nem megfelelő" műalkotást - kelt ki magából az anya a TikTok videójában. Sierra végül megszerezte a rajzot, hogy megmutassa a világnak!